KARTY PRODUKTOWE NA AMAZONIE

Listy zawartości Amazona A+

Poprawnie przygotowana karta produktu na Amazonie pozwala na dobrą widoczność i wyniki wyszukiwania. Dlatego ważne jest, aby podczas przygotowywania kart produktowych stosować zasady SEO. Doprowadzi to do lepszych wyników w rankingu wśród wyszukiwanych produktów, wyższej sprzedaży i ostatecznie ułatwi klientom znalezienie produktów.

Czynniki, które należy wziąć pod uwagę to między innymi: tytuły produktów, opisy, podpunkty, zdjęcia i ceny.

Analiza słów kluczowych

Pierwszym krokiem do każdej optymalizacji karty produktowej jest przeprowadzenie dokładnej analizy słów kluczowych. Przygotowanie kompleksowej listy słów i fraz, które są najbardziej istotne dla Twojego produktu i najprawdopodobniej doprowadzą do wysokiego współczynnika konwersji jest niezwykle istotne.

Istnieje wiele narzędzi, które można wykorzystać do znalezienia prawidłowych słów kluczowych, chociaż odpowiednie frazy można również znaleźć, poprzez postawienie się na miejscu potencjalnego klienta i wpisywanie różnych słów kluczowych w polu wyszukiwania Amazon.

Odpowiednia lista słów kluczowych będzie przydatna podczas tworzenia wszystkich treści tekstowych oraz uzupełniania niezbędnych informacji o produkcie.

Tytuł produktu

Tytuł produktu jest jedną z najważniejszych rzeczy, które widzą klienci, dlatego sprzedawcy muszą upewnić się, że tytuły ich produktów są odpowiednio przygotowane.

Amazon i jego wyszukiwarki używają tytułów produktów, gdy decydują, czy pasują one do konkretnego wyszukiwania klienta. Dobrze zoptymalizowany tytuł oznacza, że kupujący mogą znaleźć Twoją markę, co zwiększa ruch i widoczność produktu.

Aby zwiększyć szanse na wysoki współczynnik konwersji, upewnij się, że Twój tytuł produktu pasuje do fizycznego przedmiotu i że jest odpowiednio długi. Rozpocznij swój tytuł od nazwy marki i przestrzegaj wszystkich wytycznych podanych przez Amazon.

Główne cechy produktu

Kolejnym ważnym elementem dobrej karty produktowej są kluczowe cechy produktu, nazywane również podpunktami. Wypunktowane informacje powinny opisywać najważniejsze cechy produktu i przedstawiać jego zalety. Dobrze napisane podpunkty zawierają również odpowiednie słowa kluczowe.

Aby zapewnić kupującym najlepsze doświadczenie, staraj się, aby przygotowane cechy produktu były jasne i precyzyjne. Powinny one podkreślać te cechy produktu, które czynią go wyjątkowym. Dla każdego produktu sprzedawcy mogą zamieścić do pięciu podpunktów.

Opis produktu

Pole opisu produktu oferuje klientom więcej informacji o produkcie. Użyj go, aby podać szczegóły dotyczące rozmiaru, ilości, koloru, opakowania lub rodzaju materiału przedmiotu.

Opis powinien zawierać szczegóły dotyczące produktu i dostarczać więcej informacji o marce, które nie zostały umieszczone nigdzie indziej w ramach karty produktu. W ten sposób sprzedawcy ułatwiają klientom znalezienie ich produktów, ocenę ich cech oraz zakup.

Listing Quality Dashboard

Aby ułatwić optymalizację listingów, Amazon oferuje dedykowane narzędzie. Listing Quality Dashboard jest dostępny poprzez Seller Central i pokazuje sprzedawcom, które karty produktowe mogą wymagać dodatkowych informacji i optymalizacji.

Używanie tego narzędzia i wprowadzanie zmian zgodnie z zaleceniami pozwoli Ci zapewnić jeszcze lepsze doświadczenie klienta.

potrzebujesz pomocy?

Jeśli czujesz, że potrzebujesz pomocy w tworzeniu niesamowitych treści na Amazon, które przyciągną uwagę, zwiększą współczynnik konwersji i zwiększą liczbę zamówień, skontaktuj się z zespołem specjalistów z Boomd!

Możesz zaufać Boomd, że przyjrzy się kompleksowo Twojemu kontu Amazon Seller lub Amazon Vendor oraz wszystkim aspektom Twoich treści, od zdjęć, przez napisane treści, po A+. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc!

Podobne posty