SKLEPY FIRMOWE AMAZON

Brand Store to silne narzędzie do reklamy i promocji Twojej marki na Amazon. To sposób, aby wyróżnić się na tle innych sprzedawców i dotrzeć do większej grupy klientów.
Sklepy dostępne są dla sprzedawców seller i vendor z zarejestrowaną i zatwierdzoną marką Amazon, bez dodatkowych kosztów. Zainwestuj w sklep swojej marki i daj się odkryć na Amazon!
WSZYSTKIE TWOJE PRODUKTY W JEDNYM MIEJSCU
Amazon Brand Store to miejsce do promocji Twojego produktowego portfolio. Tutaj zaprezentujesz swoją markę i produkty w wielostronicowym, wciągającym doświadczeniu zakupowym.
Brand Store stworzysz za pomocą samoobsługowego kreatora sklepu Amazon, dostępnego za pośrednictwem konsoli reklamowej. Szablony, widżety i różne układy strony dostępne są dla pulpitu i urządzeń mobilnych.
BRAND STORE Z UNIKALNYM ADRESEM URL TWOJEJ MARKI NA AMAZON
Aby utworzyć Brand Store na Amazon, wymagana jest rejestracja marki, w której Amazon weryfikuje Twoje prawo własności marki i łączy pod nią Twoje produkty.
Twój sklep będzie figurował pod dokładnie taką samą nazwą jak twoja marka, dzięki czemu będzie łatwo dostępny i rozpoznawany przez kupujących.
Na przykład, jeśli jesteś sprzedawcą na amazon.de a Twoja marka to XYZ, wówczas nazwa Twojego sklepu na Amazon to: www.amazon.de/XYZ. Dostęp do Brand Store możliwy jest z każdej strony twoich produktów, a także może być promowany w Amazon za pomocą Brand Advertising.
Ponadto, możesz udostępnić swój sklep za pomocą Facebooka, Instagrama, Pinteresta lub Twittera, aby wygenerować większy zasięg.
PERSONALIZOWANY SKLEP BEZ KODOWANIA
To Ty decydujesz, jak chcesz promować swoją markę na Amazon. Możesz zaprojektować swój Brand Store według własnego pomysłu i zaprezentować produkty za pomocą gotowych szablonów i funkcji, takich jak sekcje dla modułów tekstowych, zdjęć, infografik, "shoppable" images, a nawet filmów.
Na końcu musisz przesłać swój projekt Brand Store do weryfikacji, która trwa zazwyczaj do 24 godzin i gotowe - Twój sklep jest online. A wszystko to bez pisania ani jednej linijki kodu!
WYMAGANIA
Brand Store wygląda jak klasyczny sklep internetowy z logo marki i paskiem narzędzi na górze.
Składa się ze strony głównej i podstron, na których umieszczasz linkowane treści wraz ze zdjęciami i listą produktów. Należy zadbać o to, aby projekt Brand Store był intuicyjny i ułatwiał kupującym znalezienie Twoich produktów.
Jakość i rozmiar zdjęć jest istotna dla wszystkich treści Amazon i Brand Store nie jest wyjątkiem. Wymagane rozmiary zdjęć różnią się w zależności od sekcji strony. Na przykład, aby ustawić nagłówek (baner na górze), obraz musi mieć co najmniej 3000 x 600 pikseli, a w przypadku logo, obraz musi mieć co najmniej 400 x 400 pikseli. W kreatorze sklepu znajdziesz wszystkie informacje dotyczące wymaganych parametrów.
OBSERWUJ SWOJE WYNIKI
Gdy twój Brand Store już będzie online, Amazon zacznie gromadzić cenne dane dostępne dla Ciebie do wglądu. The Insights Dashboard to miejsce z szeregiem metryk, które mierzą wydajność Twojego sklepu.
Sprawdzisz tu takie metryki jak liczba odwiedzających Twój sklep, ilość sprzedanych produktów czy wyniki sprzedaży w danym okresie. Dostępne są również dane dotyczące natężenia ruchu, w tym odsłony generowane z Twoich reklam (Sponsored Brands), odwiedziny sklepu poprzez kliknięcia ze stron Twoich produktów oraz zewnętrzne działania marketingowe kierujące ruch do Twojego adresu URL Amazon Brand Store.
Możesz również dodać specjalny "tag" do adresu URL, aby umożliwić bardziej szczegółową analizę źródeł ruchu do Twojego Brand Store.
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Jeśli czujesz, że Twoja wiedza na temat reklamy Amazon PPC jest niewystarczająca i nie czujesz się wystarczająco komfortowo, aby samemu się nimi zająć, skontaktuj się z zespołem specjalistów w Boomd.
Zaufaj Boomd, abyśmy mogli kompleksowo zająć się twoim kontem Amazon Seller lub Amazon Vendor, a także wszystkimi aspektami reklamy. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać pomoc!